Мета розробки

Привести БТР-60ПБ до сучасних вимог до легкої бронетехніки:

• виконання капітального ремонту основних вузлів та агрегатів;

• заміна двигунів на дизельні;

• модернізація корпусу;

• встановлення додаткового панцерового захисту;

• встановлення сучасних систем захисту та життєзабезпечення;

• модернізація існуючих систем машини.

Силова установка:

  • 2 дизельних двигуни Cummins загальною потужністю 234 к.с. з електронною синхронізацією роботи;
  • додаткові електричні вентилятори системи охолодження двигунів, що забезпечують надійну роботу силової установки в важких умовах;
  • повітряні фільтри ”сухого” типу збільшеної ємності;
  • підігрівач системи охолодження двигунів для забезпечення впевненого запуску при низьких температурах, для опалення робочих відділень та підтриман-ня належного темпера-турного режиму двигу-нів під час довготрива-лої стоянки на бойовій позиції;
  • 2 електричні генератори підвищеної потужності;
  • електричний привод керування положенням кришок повітряпритоку.

Корпус:

  • панцеровий захист корпусу, що забезпечує захист в лобовій проекції та боковій проекції від ураження кулями набоїв 7,62х54 Б-32 з дистанції 10 м;
  • захист також забезпечує захист від 12,7 Б-32 в лобовій проекції з 60 м, в боковій зі 100 м;
  • відокремлений відсік для акумуляторної батареї 12СТ-85;
  • покращений доступ до силового відділення, що значно полегшує проведення технічного обслуговування машини;
  • люк доступу до фільтро-вентиляційної установки.
  • заміна люків для десанту на більшіза розміром для зручного користування;
  • шумоізоляція відділень керування та десанту;
  • можливість встановлення протиуламкового захисту;
  • можливість встановлення протикумулятивних екранів;
  • сучасні сидіння для десанту з протимінним ефектом.

Ходова частина і системи керування:

  • колеса обладнуються пневматичними безкамерними шинами 12.00-R20 змінного тиску, що використовуються в ЗСУ;
  • двоконтурнийгальмівний привод з пневмопідсилювачами збільшеної потужності.

Система освітлення:

  • сучасна система освітлення та світлової сигналізації для пересування по дорогам загального користування;
  • окрема поворотна фара;
  • система омиву оглядових вікон.

Спеціальне обладнання:

  • сучаснапротипожежна система, яка призначена для гасіння в автоматичному режимі пожежі, що може виникнути в силовому відділені;
  • фільтро-вентиляційна установка, що забезпечує безпеку екіпажу та десанту в разі дій на зараженій місцевості;
  • сучасний прилад ДРГ-Т для радіаційної розвідки на зараженій місцевості;

Засоби зв’язку і навігації:

  • у якості засобів зв’язку використовуються
    радіостанції та обладнання, що прийняте на озброєння в Збройних
    силах України;
  • для забезпечення внутрішнього зв’язку БТР обладнується апаратурою внутрішнього зв’язку та комутації із шоломофонами на 3 абоненти;
  • малогабаритна навігаційна апаратура уніфікована з навігаційною апаратурою прийнятою на озброєння, які постачаються до Збройних Сил України.

Долання водних перешкод та плавучість:

кут входу машини у воду,до 25 град.

кут виходу машини з води, до 15 град.ширина водної перешкоди-лімітується запасом пального

швидкість руху на плаву,не менше 8 км/год

Башта (бойовий модуль):

  • система постановки димової завіси;
  • штатна башта БТР-60ПБ зі штатним озброєнням (ПК 7,62 мм; КПВТ 14,5 мм) з додатковим панцеровим захистом;
  • допускається встановлення іншого бойового модуля масою до 450 кг (з електроприводом потужністю до 3 кВт або ручним приводом) на штатний погон.