Мета розробки
Привести БТР-60ПБ до сучасних вимог до легкої бронетехніки:
• виконання капітального ремонту основних вузлів та агрегатів;
• заміна двигунів на дизельні;
• модернізація корпусу;
• встановлення додаткового панцерового захисту;
• встановлення сучасних систем захисту та життєзабезпечення;
• модернізація існуючих систем машини.
Силова установка:
- 2 дизельних двигуни Cummins загальною потужністю 234 к.с. з електронною синхронізацією роботи;
- додаткові електричні вентилятори системи охолодження двигунів, що забезпечують надійну роботу силової установки в важких умовах;
- повітряні фільтри ”сухого” типу збільшеної ємності;
- підігрівач системи охолодження двигунів для забезпечення впевненого запуску при низьких температурах, для опалення робочих відділень та підтриман-ня належного темпера-турного режиму двигу-нів під час довготрива-лої стоянки на бойовій позиції;
- 2 електричні генератори підвищеної потужності;
- електричний привод керування положенням кришок повітряпритоку.
Корпус:
- панцеровий захист корпусу, що забезпечує захист в лобовій проекції та боковій проекції від ураження кулями набоїв 7,62х54 Б-32 з дистанції 10 м;
- захист також забезпечує захист від 12,7 Б-32 в лобовій проекції з 60 м, в боковій зі 100 м;
- відокремлений відсік для акумуляторної батареї 12СТ-85;
- покращений доступ до силового відділення, що значно полегшує проведення технічного обслуговування машини;
- люк доступу до фільтро-вентиляційної установки.
- заміна люків для десанту на більшіза розміром для зручного користування;
- шумоізоляція відділень керування та десанту;
- можливість встановлення протиуламкового захисту;
- можливість встановлення протикумулятивних екранів;
- сучасні сидіння для десанту з протимінним ефектом.
Ходова частина і системи керування:
- колеса обладнуються пневматичними безкамерними шинами 12.00-R20 змінного тиску, що використовуються в ЗСУ;
- двоконтурнийгальмівний привод з пневмопідсилювачами збільшеної потужності.
Система освітлення:
- сучасна система освітлення та світлової сигналізації для пересування по дорогам загального користування;
- окрема поворотна фара;
- система омиву оглядових вікон.
Спеціальне обладнання:
- сучаснапротипожежна система, яка призначена для гасіння в автоматичному режимі пожежі, що може виникнути в силовому відділені;
- фільтро-вентиляційна установка, що забезпечує безпеку екіпажу та десанту в разі дій на зараженій місцевості;
- сучасний прилад ДРГ-Т для радіаційної розвідки на зараженій місцевості;
Засоби зв’язку і навігації:
- у якості засобів зв’язку використовуються
радіостанції та обладнання, що прийняте на озброєння в Збройних
силах України; - для забезпечення внутрішнього зв’язку БТР обладнується апаратурою внутрішнього зв’язку та комутації із шоломофонами на 3 абоненти;
- малогабаритна навігаційна апаратура уніфікована з навігаційною апаратурою прийнятою на озброєння, які постачаються до Збройних Сил України.
Долання водних перешкод та плавучість:
кут входу машини у воду,до 25 град.
кут виходу машини з води, до 15 град.ширина водної перешкоди-лімітується запасом пального
швидкість руху на плаву,не менше 8 км/год
Башта (бойовий модуль):
- система постановки димової завіси;
- штатна башта БТР-60ПБ зі штатним озброєнням (ПК 7,62 мм; КПВТ 14,5 мм) з додатковим панцеровим захистом;
- допускається встановлення іншого бойового модуля масою до 450 кг (з електроприводом потужністю до 3 кВт або ручним приводом) на штатний погон.